Del 22 - The true kiss

Plötslig blev jag väldigt sugen på den kyssen. Inte för att jag var kär i Jake utan mer för att det skulle vara... Mysigt? Kunde man säga så?

"Så Jake, vad skulle du visa?" frågade jag när jag la mig ner på min säng.
"Detta" svarade han och lutade sig över mig. Hans läppar var två centimeter i från mina när vi båda stängde våra ögon.
"Jasmyn!" ropade Justin utifrån korridoren. Helvete!




"Öppna Jasmyn!" ropade Justin när jag inte svarat.
"Åååh!" stönade jag lågt. Jake som satt på mina lår (han var verkligen inte tung! Både för sin längd och massa utav muskler var han väldigt lätt!) tittade annorlunda på mig.
"Du behöver inte öppna" viskade han. Han förstod att jag inte ville att Justin skulle höra. "Jag kan öppna"
Jag nickade till svar och Jakereste sig och gick bort till dörren. Man kunde höra hur han tryckte ner handtaget och öppnade dörren.
"Hon vill inte snacka Justin" sa han lågt.
"Jag måste väl endå få be om ursäkt eller?" sa Justin argt. Varför var han arg på Jake? Varför var han arg över huvudtaget? Jag var ju den som var arg!
"Hon vill inte snacka sa jag ju!" svarade Jake.
"Jasmyn!" ropade Justin. Hans röst lät patetisk. Han var patetisk.
"Gå Justin" sa Jake.
"Lägg av Jake!" fräste Justin. "Jag ska snacka med henne, fattar du?"
Det var droppen. Justin skulle inte behandla Jake som skit bara för att jag inte ville prata med honom. Jag reste mig upp och gick bort mot dörren.
"Jasmyn, låt mig förkara..." sa Justin men jag avbröt honom.
"Stick här ifrån!" fräste jag till Justin. "Du kan fan inte behandla Jake som skit bara för att du är sur på mig!" Jag trängde mig förbi Jake och smällde igen dörren. Med två klick låste jag dörren och hängde för haspen.
"Hur är det?" frågade Jake när han gick med mig tillbaka till sängen.
"Förvirrat. Varför är han sur på mig? Han förstår väl att jag inte vill prata med honom, eller?" suckade jag till Jake. Han tittade på mig med vänliga ögon som betydde att han förstod mig. När vi stannade framför sängen tittade jag ner på mina fötter i två sekunder. Sedan tittade jag upp och mötte Jakes djupa ögon. Jag bet mig i läppen innan jag viskade:
"Jag skulle nog behöva den där kyssen nu"

Jakes perspektiv:

Jag kan inte förstå att hon sa dom orden! Hon ville att jag skulle kyssa henne! Det var det enda jag kunnat tänka på de senaste dagarna. Från första gången jag sett henne visste jag att det var något speciellt med henne. Jag hade känt mig så tursam när hon kom in genom dören den första kvällen.
Jasmyn var så otroligt söt och jordnära. Jag hade aldrig känt såhär förut. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
"Säkert?" frågade jag henne chockat. Hon nickade. Försiktigt böjde jag mig ner mot hennes ansikte och stängde mina ögon.
Hennes läppar mötte mina och masserade dom försiktigt. Hon la sina händer om min nacke och jag höll mina på hennes höft. Kyssen var perfekt.

Jasmyns perspektiv:

Jakes läppar var så mjuka och försiktiga. Dom pressades inte hårt mot mina som jag trodde att dom skulle utan dom var försiktiga när dom lekte över mina. Först hade jag bara velat ha kyssen men nu ville jag ha mer än så. Jag ville ha Jakes kropp tryckt mot min.
Innan jag var klar var kyssen slut. Jag lutade mig bakåt och tittade Jake djupt in i ögonen.
"Wow.." viskade Jake. Jag nickade instämmande.

"Betyder detta något?" frågade efter att vi hämtat andan. Jag nickade. Jakes läppar hade matchat mina så perfekt! Dom formades efter varandras.
"Om du någonsin vill ha en kyss så kommer du få den." svarade jag.
"Samma sak gäller för dig" svarade han och log ett typsikt Jake leende.
"Det var ju synd..." svarade jag.
"Vad menar du?" frågade han oförstående.
"För då kommer du bli jävligt bissy" svarade jag och tryckte mina läppar mot hans igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0