Del 4 - The revenge of the sandwiches

Jag gick till min säng men påvägen tog Jake min hand och gav mig en snabb puss på kinden innan han försvann in i badrummet. Förvånat stannade jag upp i rummet. Var kom den pussen ifrån? Medans jag funderade tog jag en snabb titt i spegeln. Då såg jag anlednigen till att Jake pussat mig på kinden. På mitt linne kunde man läsa texten: kiss cuz I am cute. Jag skrattade åt texten och tänkte på pappa som gett mej den. Leendes vände jag mig om och la mig i sängen. När jag nästan hade somnat hörde jag Jake komma ut ur badrummet. Det sista jag såg innan jag föll i en djup sömn var sex perfekta magrutor på Jakes mage.

 



Nästa morgon vaknade jag av att mitt alarm tjöt ljudligt i hela rummet. Jag låg åt Jakes håll och kunde se hur han förskräckt satte sig upp i sängen. Ett flin breddes ut på mina läppar och stängde av larmet. Jake tittade på mej med en sur blick och la sig sen ner i sängen med en duns. Jag skrattade.
"Godmorgon!" sa jag glatt. Jake svarade inte utan vände på sig så han låg med ryggen imot mig. Jag hoppade upp ur sängen och smet in i badrummet. Jag tog en snabb dusch, blåste håret, sminkade mig och satte upp min lugg i en fläta. När jag kom ut ur rummet hade Jake somnat om.
"Jake! Du måste upp! Det är frukost om 10 minuter." sa jag och knuffade på han.
"Jajaja" mumlade han och reste sig upp. Han gick in i badrummet och jag hörde hur han borstade tänderna. Jag drog av mig min pjamas och tog på mig ett par blåa jeans-shorts. När jag stog och valde tröja hörde jag en busvissling. Jag vände mej om och Jake stog bredvid sin säng i ett par ljusbruna shorts. Hmm.. Jag borde hört han komma in! Jag tittade ner på min kropp och såg att jag hade bara hade en BH på mig på min överkropp.
"Äsch, du kommer få se mej såhär mycket Jake!"sa jag retsamt och vände mej om. Jag drog ut en röd och vit blus ur garderoben.
"Tur för mig" svarade Jake retsamt. Jag drog blusen över huvudet och vände mig om. Jake drog precis en vit tröja över huvudet och jag fick en sista skymt av hans vältränade mage. Jag visste inte varför men i hela mitt liv hade jag älskat vältränade killar och speciellt magmuskler. Jag hade gärnat velat ha sexpack själv men min mage ville aldrig samla på sig muskler.
Jag gick bort till min säng och drog på mig mina gladiatorsandaler. När jag tittade upp såg jag att Jake var klar så vi gick ner till frukosten. För att komma dit behövde man ta hissen ner till bottenvåningen och i hissen träffade vi våra grannar. Dom var tvillingsystrar och riktigt flummiga. När man gått ur hissen skulle man gå till höger så man kom in i matsalen. Det var en stor sal och det satt ett 20 tal personer där. Skolan var väldigt liten, bara 50 elever fick gå på skolan. Därför hade jag blivit grymt glad över att få gå här. Jake och jag gick bort till ett bord där det stog bröd och pålägg uppradat. Vi bredde varsin macka och tog sedan ett glas juice från ett annat bord. Jake satte sig vid ett tomt bord och jag satte mig bredvid honom.
"Vilka klasser ska du ha idag?" frågade jag Jake.
"Acapella, låtskrivning och bandspelning. Själv?" svarade han och tog en tugga av sin macka. Jag fick tänka noga för att minnas hur mitt schema såg ut.
"Gitarr, bandspelning och sceninfo" svarade jag.
"Om vi får välja.." sa Jake och tog en ny tugga av sin macka "..så ska du och jag bilde en grupp på bandspelningen"
"Låter helt okej" svarade jag "Sålänge jag får sjunga!" På mina läppar hade jag ett brett flin
"Jag som trodde att du inte kunde sjunga!" utbrast Jake med macka i munnen. Som svar log jag blygt och bytte samtalsämne.
"När börjar din första lektion?"
"Vid elva, din då?" sa Jake och svalde sin sista bit macka.
"Samma" svarade jag. "Ska vi gå till stranden och ta ett dopp först?" Jake brast ut i ett brett leende och svarade "Gärna! Missar aldrig en chans att se en läcker brud i bikini!" Jag kände hur mina kinder blev röda.
"Ooh! Joslyn goes tomato-Face!" sa Jake retsamt. Jag tog en chans och gjorde en stor hämnde genom att tryka den lilla biten av min kvarvarande macka upp i Jakes panna och flydde sedan iväg. Jag sprang mot hissen och såg hur den var påväg upp med två killar. Jag kom med nöd och näppe med in i hissen och Jake blev kvar utanför med ett hämndfullt flin på läpparna. Hissen stannade på tredje våningen för att killarna skulle av. Jag log lite blygt till dom innan hissen fortsatte uppåt till min våning. När jag kom upp sprang jag in på rummet och stängde dörren. Jag satte mej på golvet framför dörren med händerna som en pistol och väntade på Jake, som antagligen var påväg upp med hissen just då.
"AAAAAAAH!" Jake hoppade fram bakom sin garderob och brottade ner mej. Jag skrek ett högt tjejskrik och blev livrädd. Först insåg jag ite att det var Jake så jag brottades mot honom påriktigt. När jag insåg att det var han så lät jag han brotta ner mej och sätta se över mej.
"Här kommer hämnden" sa han och tog upp något ur fickan. Jag så inte var det avlånga, plastinpackade föremålet var innan det var försent. Jake tryckte chokladbiten rätt i pannan på mig och jag skrek äcklat. Jag rullade runt så jag hamnade över honom om torkade sedan av min panna på hans kind.
"Du är helt puckad Jake!" sa jag och skrattade.
"Men du gillar puckade Jake, eller hur?" sa han och flinade. Mina kinder blossade röda igen och jag tittade bort. Jag kände ett finger sättas på min kind och vrida mitt huvud tillbaka.
"Gör du det?" frågade han förvånat. Jag tänkte efter. Jake var grymt schysst och rolig. Han var nog den snyggaste killen jag någonsin sett och han måste ha de vackraste ögonen i världen.
"Jag vet faktiskt inte" mumlade jag "Du är jätte schysst och snygg och allt men vi har bara känt varandra i knappt en dag..." Jake avbröt mej med ett leende.
"Jag känner exakt samma sak för den Joslyn" sa han och log. Jag reste mig upp med ett leende på läpparna och gick till min garderob. Jag drog av mig min tröja och jag kunde nästan höra hur Jakes ögon blev större.
"Vi skulle bada Jake. Jag måste byta om till bikini" sa jag och tog fram en blek grön bikini.
"Jag har inget imot att se dej byta om." sa Jake med ett hörbart flin.
"Och jag har inget imot att se dej byta om" sa jag och vände mej om. Jag drog bikinin över huvudet och drog den rätt och tog sedan av mig min bh. Jake reste sig upp och drog av sig tröjan.
"Varsågod ufo-ögat!" sa han och flinade. Wow. Det kunde man kalla muskler. Sex välformade rutor låg på hans solbrända mage. Över kunde man se hur två extra rutor hade börjat ta form. Hans bröstmuskler var perfekt formade och hans armmuskler låg tätt på armarna.
"Wow" mumlade jag.
"Det var en udda kommentar" sa Jake och skrattade. Jag tittade upp i hans djupa ögon.
"Det där är nog faktiskt dom snyggaste musklerna jag sett på ett bra tag" sa jag lite generat. Jake bara log.
"Detta är resultatet av tio års MMA träning" sa han och höll upp handen mot sina muskler i en visande gest. MMA? Jag tittade förvånat på Jake. Jag skulle aldrig kunnat gissa att han var en kille som fightades MMA.
"Värsta proffset eller?" frågade jag och Jake nickade till svar. "Så jag är chanslös mot dig?" Jake log och nickade igen. Jag bara suckade och tog med mig ett par bikini trosor och gick in i badrummet och bytte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0