Del 53 - The forbidden kiss

"Jag lämnar dig inte!" sa jag och pussade Justin lätt på hans haka och underläpp. Om inte alkoholen runnit genom min kropp hade jag aldrig ens tänkt tanken på att pussa honom just nu. Men det kändes så rätt just då.
Justin fick ett stort leende på läpparna. Jag besvarade det snabbt innan jag skrikande sjunga med till Super Bass som spelades i rummet.



Kvällen rullade på. Vi drack lite mer och hade mycket roligare. Chaz hade däckat så jag och Jake hade lagt honom på sin säng. Vi hade i samma veva målat med mina kajalpennor i hans ansikte. Efter några packade skratt konstaterade vi att Chaz blivit riktigt vacker.
Ryan stog mitt i rummet och dansade någon underlig dans som bestod av att nicka med huvudet, skaka på höfterna och vinka med armarna. Justin gick vinglande fram till honom med sin telefon i handen och filmade.
Klockan började närma sig tolv och vi försökte verkligen hålla oss tysta. Skolan tog inget ansvar för om vi drack. Det var inte imot reglerna att dricka på skolan egendom. Vi höll oss tysta för att inte vecka våra grannar. Musik hade vi stängt av ganska tidigt och nu försökte vi bara hålla våra packande kroppar från att tappa greppet och skrika högt.
Efter Ryans dansande la han sig raklång på golvet med ett skumt leende på läpparna. Alla killar verkade vara riktigt lättpåverkade av alkohol medans jag fortfarande kunde minnas och hantera allt som hände.
Justin satte sig mot badrumsdörren och slog huvudet i dörren. Tårar rann plötsligt ner för hans händer.
"Justin?" slöddrade jag fram och stapplade mig mot honom. Jag fick ta hjälp av väggen för att inte ramla.
Justin tittade på mig med tunga ögon. Jag satte mig långsamt ner bredvid honom.
"Vad har.. vad har hänt?" pressade jag fram. Hans tårar fortsatte rinna. Han öppnade munnen och meningar föll ur.
"Jag är ledsen. Dåligt av mig. Jag borde inte gjort det" rabblade han fram osammanhängande. "Selena var inget. Bara du!" grät han.
Jag fick anstränga mig för att förstå. Han försökte be om ursäkt.
"Justin sluta. Du måste gå och lägga dig, du är full" mumlade jag. Min ursäkt för att få honom att sluta var patetisk.
"Nej! Jag vill ha dig!" sa han högt och kröp fram mig. Han satt framför mig och vinglade lite. "Jag älskar dig J-J-Jasmyn. Förlåt!" Han tog ett starkt grepp med sina händer om mitt huvud och lutade sig framåt. Jag försökte vrida mitt huvud bortåt men  Justin tryckte sina läppar mot mina innan jag han. Med sin tunga bände han upp mina läppar och tryckte in sin tunga i mun. Jag försökte dra min bort ur hans grepp men hans starka armar höll fast mig.
Han älskade mig, det visste jag, men inte att han skulle göra något sånthär för det. Justin var packad, full och överdrivet berusad. Men han borde ha kunnat hålla tillbaka det. Om han verkligen hade velat det så hade han gjort det.
Plötsligt såg jag hur Justins ansikte försvann framför mitt och hans grepp och mintt huvud släpptes. Mina läppar var fria och jag kunde andas. Justins ansikte gick från utslaget till förbannat när han såg vad som knuffat bort honom från mig. Jag tittade på vem det var och såg Jake stå bredvid mig. Hans ansikte var ursinnigt och hans ögon var fyllda av hat. Hans armar och händer var spända och man såg att han fick anstränga sig för att inte hoppa på Justin och slå ihjäl honom. Han gav mig en kort blick som menade att han inte skulle skada Justin om han inte skadade honom.
Allt var så klart just då. I den där tysta sekunden.
I nästa sekund kastade sig Justin över mig igen men Jake var inte långt efter och drog bort honom därifrån.
Det var då det ballade ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0