Del 56 - The breasts

På iPaden såg man bröst, bröst och åter bröst. Jag log och tittade på Jake. Han tittade tillbaka på mig och log också.
"Du vet att det fins riktiga bröst här va?" frågade jag retsamt och pekade på mina bröst.
"Men dom får man ju aldrig se!" svarade han med fejkad sorgsenhet.
"Du har ju aldrig frågat" svarade jag med ett flin.




Jag såg att Jake fick anstränga sitt leende när han svalde hårt. Han var så söt när han blev småkåt. Jag flinade lätt för mig själv.
På iPaden fortsatte filmen och jag tittade utan särskilt stort intresse. Brösten försvann och ersattes utav killar som retade varann. Jag förstod inte riktigt grejen med filmen. 'Men ja, det är ju jag det' tänkte jag och tittade på Jakes som var inne i filmen.
Efter filmen stängde jag av Jakes iPad och la den på hans sängbord. Sedan hoppade jag upp och satte mig på Jakes mage.
"Vad?" frågade han och flinade lätt.
"Jag vet inte. Kan vi inte hitta på något?" frågade jag rastlöst. Vad som helst hade passat mig i smaken. "Vad sägs om att se vad grabbarna har för sig?"
Jake tittade sorgset på mig.
"Vad?" flinade jag.
"Jag trodde ju nästan att jag skulle få se dina bröst. Det lät ju så på dig förut" log han retsamt, men nervöst.
"Så du vill verkligen se dom?" frågade jag fundersamt.
"Bröst är alltid bröst" skrattade Jake. Han var ju inte precis blyg av sig.
"Om du nu så gärna vill" svarade jag. Jag tog mina armar bak på ryggen och knäppte försiktigt och långsamt upp min bh. Sen lät jag den falla ner på Jakes mage. Hans ögon vidgades och hans blick var oslagbar. Han låg där under mig och bara stirrade. Jag var tvungen att se ner på mina bröst för att se om något var fel.
Nope. Helt vanliga bröst.
"Gillar du vad du ser?" frågade jag Jake med ett flin. Han nickade stelt. Sedan mötte han min blick.
"Får jag.. röra?" frågade han och försökte var serriös. Men hans leende slank ut. Jag suckade.
"Om du nu så gärna vill" log jag och gjorde en visande gest mot mina bröst med mina händer. Han greppade tag om mitt högra bröst med sin händ och klämde försiktigt.
Då kände jag det.
Jag greppade tag i min bh och slängde mig ner från sängen.
"Fyfan Jake!" skrek jag och knäppte snabbt på mig min bh.
"Jag kan väl endå inte hjälpa det! Dom där är förfan perfekta!" svarade han lite smått generat.
"Förfan Jake! Skojar du med mig?!" ropade jag och försökte skaka av mig den äckliga känslan.
"Kom igen Jasmyn! Det var väl endå inte så hemskt? Du måste väl endå förstå?" försökte han och satte sig upp i sängen.
"Rör mig aldrig igen" morrade jag skämtsamt och reste mig upp.
"Men förlåt då!" skrattade Jake. "Jag trodde inte att det skulle vara en sån stor grej. Det kunde ju vart värre"
Jag öppnade min garderob och tog ut en enkel, vit magtröja. Sedan vände jag mig om.
"Hur skulle det kunnat vara värre?" frågade jag.
"Ja.. Du skulle.. Eller jag skulle.. Äsch, jag vet inte" sa han och kliade sig i huvudet. Jag gick fram och satte mig bredvid honom på sängen.
"Hade detta gjort det värre?" log jag och tryckte sedan mina läppar mot hans. Jag stängde mina ögon och masserade hans mjuka läppar med mina. På ett konstigt sätt kände jag hur vi båda gillade det. Jag öppnade min mun och andades in Jakes andedräkt. Min tunga rörde hans och dom lekte försiktigt.
Efter vad som kändes som en halv evighet, men som troligtvis bara var några sekunder, så lutade jag mig bakåt. Jag öppnade mina ögon och såg Jake sitta och blinka.
"Det hade verkligen gjort det värre!" flämtade Jake uppspelt. "Jag behöver en dusch!" sa han och reste sig upp och gick mot badrummet. "En kall dusch!"
Jag gav honom en äcklig min och skrattade. "Ska jag följa med?" flinade jag när han gick in genom dörren. Plötsligt lutade han sig tillbaka ut med huvudet.
"Vill du följa med?" frågade han chockat.
"Äckligt Jake! Duscha nu ditt pervo! Vi ska upp till grabbarna!" sa jag och viftade äcklat med händerna.
"Jaja. Jag låter dörren stå på glänt ifall att" sa han och gick in. Jag satt kvar på sängen och hörde hur han vred igång duschen. Jag tog på mig min tröja och vförstod först inte vart mina tankar ledde mig.
Innan jag visste ordet av det stod jag utanför badrumsdörren. Med en enkel knuff kunde jag få upp dörren och kliva in.
Tanken var så välkomnande men endå förbjuden. Om jag ville, och det ville jag, så kunde jag gå in där. Men jag tvekade. Var det rätt sak att göra?
Fasten det var förbjudet kunde jag inte låta bli utan jag la handen på den, svala vita dörren och min kropp fylldes med ett nervöst rus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0