Del 57 - The shirtless night

"Äckligt Jake! Duscha nu ditt pervo! Vi ska upp till grabbarna!" sa jag och viftade äcklat med händerna.
"Jaja. Jag låter dörren stå på glänt ifall att" sa han och gick in. Jag satt kvar på sängen och hörde hur han vred igång duschen. Jag tog på mig min tröja och vförstod först inte vart mina tankar ledde mig.
Innan jag visste ordet av det stod jag utanför badrumsdörren. Med en enkel knuff kunde jag få upp dörren och kliva in.
Tanken var så välkomnande men endå förbjuden. Om jag ville, och det ville jag, så kunde jag gå in där. Men jag tvekade. Var det rätt sak att göra?
Fasten det var förbjudet kunde jag inte låta bli utan jag la handen på den, svala vita dörren och min kropp fylldes med ett nervöst rus.




Plötsligt hörde jag hur duschen stängdes av. Min kropp fylldes av panik och jag tog bort min hand från dörren. jag backade försiktigt och satte mig på min säng. Jag suckade. Varför ville jag duscha med min bästa vän? Varför?!
Jag slängde bort tanken när jag såg Jake komma ut ur badrummet med en handduk på höften. Han log åt mig och gick till sin garderob och drog på sig sina kalsonger.
"Skulle vi till Justin och dom?" frågade han medans han tog av sig handduken.
"Yes. Hade tänkt att vi våldsgästar deras lille fest" sa jag med ett lågt, ondskefullt skratt.
"Du är fan störd Jasmyn!" sa Jake och skrattade.
"Och det ska du säga som blir kåt utav att ta din bästa vän på brösten?" sa jag med ett flin på läpparna.
"Men tyst med dig! Jag kunde inte hjälpa det?!" sa han surt och tog på sig ett par vita shorts.
"Stånd är endå stånd" sa jag retsamt. Jake kom gåendes mot mig med små, retsamma steg innan han kastade sig på mig och kittlade mig.
"Sluta Jake!" tjöt jag.
"Vad får jag?" flinade han och kittlade min mage.
"Vad som helst!" skrattade jag och vred mig i sängen.
"En kyss?" frågade Jake och slutade i två sekunder. Jag andades djupt och nickade.
"Nu tack" sa Jake med ett flin och satte sina händer på varsin sida av min kropp. Jag tog mina händer och la dom om hans nacke. Sedan drog jag mig upp och tryckte mina läppar mot hans. Den där härliga känslan som bara Jake kunde ge mig fanns i min kropp. Hans läppar masserade mina och med sin tunga lekta han med min. Vi andades båda djupt och jag kände hur mycket han gillade det. Hans andedräkt fyllde mina sinnen och sökte sig in i varendra vrå i min kropp.
Tillslut drog jag mig bort från honom och tittade han djupt in i ögonen. Han gav mig ett snabbt leende.
"Tackar" sa han. Innan han reste sig tyckte han sina läppar snabbt mot mina än en gång. Sedan såg jag hur Jake reste sig och gick mot garderoben och tog ut en tröja.
"Stopp" flinade jag till Jake. Jag tog tröjan han hade in händerna och la den tillbaka i garderoben. "Ikväll ska det vara shirtless kväll. Ingen kille får ha tröja på sig" log jag. Jake verkade inte ha något imot det utan gick före mig ut genom dörren med ett leende på läpparna.

"Okej. Shirtless kväll kanske var ett dåligt val" skrattade jag när Ryan och Jake pressade mig mot väggen.
"Av med tröjan nu så det blir rättvist" flinade Jake retsamt medans han och Ryan fortsatte att retsamt spänna sina muskler.
"Är du säker på detta Jake?" skrattade jag och fingarde på min tröja. Man kunde kanske reta honom på något sätt?
"Jag har aldrig varit mer säker" log han. Så jag drog av mig tröjan. Där stod vi. Jag, Jake och Ryan stod vid Justins säng medans Justin och Chaz satt och flinade på golvet.
"Nöjda nu?" sa jag och gjorde en piruett.
"Vackert" log Chaz och fick Justin att skratta.
"Vad tycker du Justin?" sa jag retsamt. Honom visste jag att man kunde reta. Han svalde innan han öppnade munnen.
"Verkligen vackert" log han. Jake satte sig ner en bit framför Justin och Ryan bredvid Jake.
"Minns ni vad ni lovade mig nu?" log jag till grabbarna. Dom spelade oförstående så jag citerade Jake.
"Om du spenderar kvällen med oss utan tröja kommer vi låta dej välja vad vi ska göra" sa jag med busig blick mot Jake.
"Fasen också" mumlade Jake och skrattade.
"Har ni någon flaska någonstans?" frågade jag och tittade på Justin. Han pekade på sitt sängbord där en tom colaflaska stod. Jag tog den och satte mej ner mellan Justin och Jake.
"Hurså?" frågade Justin.
"Dags för snurra flaskan" sa jag med ett busigt leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0