Del 59 - The brutal makeout

"Nejdå. Jag hade bara hoppats att få lite mer hetrosexuella kyssar under kvällen." log han.
"Det kan du få närsomhelst" svarade jag. "Du behöver bara säga till." Jag ställde mig framför garderoben och började leta efter min sovtröja. Den fanns ingenstans.
"Jake har du sett min sovtröja?" frågade jag och vände mig om. Jag krockade in i Jake. Försiktigt tittade jag upp och in i Jakes mörka, djupa ögon.
"Till" sa han och tryckte hårt sina läppar mot mina.




Jag blev chockad när jag kände Jakes läppar mot mina. Men jag gillade det. Dom var så mjuka. Jag älskade verkligen Jakes kyssar. Dom slog alla andra.
Jag kände hur min stela kropp mjukades upp och jag kysste Jake tillbaka. Han gav ifrån sig ett belåtet stön. Jag kände hur han la sina händer på min rumpa och klämde åt försiktigt. Mina armar la sig runt Jakes hals och drog mig närmre honom. Hans läppar lekte över mina och hans tunga sökte sig in i min mun. När våra tungor fann varann kändes det som om dom dansade och jag njöt av varje sekund utav det.
Våra läppar passade så bra tillsammans. Dom var som två delar av ett pussel. Han var den saknade biten som äntligen fick läggas rätt på mina läppar.
Jag kände hur Jakes kyssar blev ivrigare och plötsligt försvann hans läppar från mina. Dom vandrade smakande ut mot min kind och ner på min hals. Jag andades snabbare när hans läppar sökte sig in under min haka och runt under halsen. Tillslut kom hans läppar tillbaka till mina och vi kysstes ivrigt. Jag började backa bakåt med Jake i min famn och vi la oss ner på hans säng. Jake flyttade sina händer ifrån min rumpa och la dom på varsin sida om mig för att stödja sig lite. Hans kropp låg mjukt över min och jag kände hur han andades högt. Jag låg och kände hur han njöt när jag vände på oss så jag låg över honom. Försiktigt flyttade jag mina läppar mot hans hals och kysste honom mjukt. För några sekunder slutade jag kyssa honom och tog istället av honom hans tröja. Sedan böjde jag mig ner och kysste hans vältränade mage och bröstkorg. Jag smekte honom ut med sidorna och jag kände hur han andades mer anfått. När jag nådde byxlinningen gav jag hans mage en sista kyss innan jag kysste hans allt för mjuka läppar igen. Våra tungor flätades samman och vi andades njutande. Hans händer lekte över min rygg och tog ett grepp om min tröja. Hans läppar släppte mina och drog med sina händer drog han min tröja över mitt huvud. Han tittade belåtet på min överkropp innan hans läppar pressades mot mina igen. Hans tunga smekte min och hans andedräkt myllde mina sinnen. Jake rullade runt och låg över mig igen. Jag kände hur han fingrade med min bh och hade problem med att få upp den. Tillslut fick han upp spännet och krängde av mig min vita bh. Han la den bredvid min arm innan hans ena hand tog ett grepp om mitt ena bröst och smekte det mjukt. På mitt lår kände jag hur Jakes byxa var spänd över skrevet. Jag log åt det och fortsatte kyssa honom.
Helt plötsligt blev allt fel. På bara en sekund.
Plötsligt slogs dörren upp och Chaz, Ryan och Justin kom in med vattenpistoler i händerna. Jake och jag stirrade chockat på dom. Deras ögon var som tallrikar och deras hakor föll till marken. Jag var säker på att jag och Jake såg likadana ut. Alla var chockade och sekunden som gick kändes som en evighet.
Snabbt famlade jag fram min bh och knäppte den medans Jake satte sig på sängen. Chaz stod kvar lika chockad medans Ryan kliade sig obekvämt i huvudet.
Det var inte försen jag såg Justins ansikte som jag förstod vad som hade hänt.
Dom hade sett oss. Kyssarna, smekningarna. Dom hade sett allt. Justin hade sett allt.
Hans ansikte var förstört. Det var blankt och hans ögon var tomma. På kinden rann en tår ner. Han vände sig om och trängde sig förbi Chaz och Ryan och sprang ut i korridoren.
"Justin!" ropade jag och reste mig upp och sprang efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0